2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε ότι ξεκινάει το πρόγραμμα της ενισχυτικής διδασκαλίας. Όσοι κηδεμόνες ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν τα παιδιά τους το πρόγραμμα, θα πρέπει να συμπληρώσουν την υπεύθυνη δήλωση και να τη στείλουν στο mail του σχολείου ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που σας απεστάλη με ηλεκτρονικό μήνυμα.

ΕΔΩ


 



 

Προώθηση μηνυμάτων από μαθητικό σε προσωπικό λογαριασμό αλληλογραφίας

 

https://www.esos.gr/arthra/70936/proothisi-minymaton-apo-mathitiko-se-prosopiko-logariasmo-allilografias

ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΣΩΝΗ


 

Ανάκτηση κωδικών μαθητή/τριας στο ΠΣΔ

Όσοι μαθητές έχουν ήδη εγγραφεί στο ΠΣΔ αλλά δεν γνωρίζουν – θυμούνται τον κωδικό πρόσβασής τους μπορούνε να κάνουν οι ίδιοι ανάκτηση κωδικού ακολουθώντας τα βήματα που περιγράφονται στην ιστοσελίδα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου: https://register.sch.gr/password/reset_password/

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ

 


 

Οδηγίες Σύνδεσης στην σύγχρονη τηλεκπαίδευση (webex) μπορείτε να βρείτε από εδώ

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ 


ΜΑΘΗΤΙΚΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Μαθητικός Διαγωνισμός "ΕΡΜΗΣ" στα Οικονομικά

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών προκηρύσσει τον Δεύτερο (2ο) Μαθητικό Διαγωνισμό στα Οικονομικά «ΕΡΜΗΣ» για μαθητές Γ’ Λυκείου ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, ο οποίος καθιερώθηκε με αφορμή τον εορτασμό των 100 ετών από την ίδρυση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).

Ο Διαγωνισμός «ΕΡΜΗΣ» θα πραγματοποιηθεί σε 2 Φάσεις.

Η Α’ Φάση θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά με την εξ αποστάσεως μέθοδο το Σάββατο 20 Μαρτίου 2021 και ώρα 16:00-19:00. Σε αυτή την διαδικασία θα λάβουν μέρους όλοι οι μαθητές της Γ’ Λυκείου που θα δηλώσουν συμμετοχή στον Διαγωνισμό. Η διαδικασία αυτή απαλλάσσει τους συμμετέχοντες από την υποχρέωση μετάβασης και παρουσίας στις αίθουσες των εξετάσεων.

Η Β’ Φάση θα γίνει το Σάββατο 17 Απριλίου 2021 και ώρα 09:00-12:00, όπου θα λάβουν μέρος μόνο οι 300 πρώτοι επιτυχόντες – διακριθέντες της Α’ φάσης του Διαγωνισμού.  Η Β’ Φάση προγραμματίζεται να γίνει με φυσική παρουσία στους χώρους του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την προϋπόθεση φυσικά ότι θα έχουν ομαλοποιηθεί οι συνθήκες μετακίνησης και παρουσίας. Τα έξοδα μετακίνησης της Β΄ Φάσης βαρύνουν αποκλειστικά τον διαγωνιζόμενο, δηλαδή χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο ή για το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Ημερομηνία υποβολής ενδιαφέροντος συμμετοχής των μαθητών ορίζεται το χρονικό διάστημα από 21/12/2020 μέχρι 24/01/2021 και θα γίνει ηλεκτρονικά στον ιστότοπο του Διαγωνισμού.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερωθείτε στο site: www.diagonismos.ermis.aueb.gr

Υπεύθυνη επικοινωνίας: κα Χριστίνα Βάγγη ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. " style="box-sizing:inherit;background-color:transparent;color:rgb(17, 123, 184);transition:all 100ms ease-in 0s"> Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ).

 ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ


 

10ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Έγκριση διεξαγωγής του 10ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας για μαθητές/τριες Π.Ε. και Δ.Ε. της χώρας και των ελληνικών σχολείων του εξωτερικού- σχ. Έτος 2020-2021.

 

Σχετικό έγγραφο: το με αρ. πρ. 129235/Δ2/28-9-2020 εισερχόμενο έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.

 

Συνημμένο: ένα (1) ηλεκτρονικό αρχείο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ 


 

13ο Διαδικτυακό Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής

«13ο Διαδικτυακό Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας με θεματικούς άξονες: Εφαρμογές για υπολογιστές, έξυπνες συσκευές και Διαδίκτυο-Εκπαιδευτική Ρομποτική για μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητας της Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας – σχ. έτος 2020-2021»

Σχετικό έγγραφο: τα με αρ. πρ. 108745/Δ2,Δ1/24-08-2020 και 144165/δ2/22-10-2020 εισερχόμενα έγγραφα του Υ.ΠΑΙ.Θ.

13ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ


Διαγωνισμός του διεθνούς φεστιβάλ Chaniatroon



Συνημμένο: ένα (1) ηλεκτρονικό αρχείο

 

Διαγωνισμός

 

θΕΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΟΜΙΚ ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ

 

Υ. Δήλωση

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ

 


 

9ος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός Εφηβικού Διηγήματος και Ποίησης "Γρηγόρης Πεντζίκης" 

Σχετ. έγγραφο: το με αρ. πρ. 159785/Δ2/23-11-2020 εισερχόμενο έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Συνημμένο: ένα (1) ηλεκτρονικό αρχείο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ


Ενημερωτικό υλικό του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη

 

Σας διαβιβάζουμε τέσσερα (4) ενημερωτικά φυλλάδια του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και παρακαλούνται οι Διευθυντές/τριες ή οι Προϊστάμενοι/ες των σχολικών μονάδων:

 

α) να ενημερώσουν όλη την εκπαιδευτική κοινότητα,

 

β) να αναρτήσουν στην ιστοσελίδα του σχολείου τα ανωτέρω ενημερωτικά φυλλάδια και

 

γ) να ενημερώσουν τους γονείς-κηδεμόνες των μαθητών/τριών με κάθε πρόσφορο μέσο.

 

Οδηγίες για προστασία στο διαδίκτυο

 

Σεξ κακοποίηση

 

Sexual Abuse girl

 

Ενδοοικογενειακή βία


 ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΣΩΝΗ


 

 Πρόσκληση Παρουσίασης Στρατεύσιμων Κλάσης 2024 στις Στρατολογικές Υπηρεσίες για Κατάθεση Δελτίου Απογραφής (ΔΑ)

Ενημερώνονται οι στρατεύσιμοι της κλάσης 2024 (γεννημένοι το έτος 2003), ότι είναι υποχρεωμένοι να καταθέσουν Δελτίο Απογραφής σε οποιαδήποτε Στρατολογική Υπηρεσία ή σε οποιοδήποτε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) ή στις αρμόδιες Προξενικές Αρχές, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους 2021 (από 02 Ιανουαρίου 2021 έως και 31 Μαρτίου 2021), σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα μέτρα πρόληψης της διασποράς του νέου κορωνοϊού Covid-19.2.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Προκειμένου να καταθέσουν ηλεκτρονικά Δελτίο Απογραφής από 2-1-2021 έως 31-3-2021, οι άρρενες στρατεύσιμοι κλάσεως 2024 (γεννηθέντες το έτος 2003), είναι απαραίτητο να διαθέτουν πέραν των υπολοίπων διακαιολογητικών, Αριθμό Φορολογικού Μητρώου και κωδικούς πρόσβασης taxisnet. 

 ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΣΩΝΗ


  

 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το ωρολόγιο πρόγραμμα που θα ισχύσει από αύριο Δευτέρα 9/11/2020 είναι το παρακάτω:

Ώρα

Από

Έως

08:00

08:40

08:50

09:30

09:40

10:20

10:30

11:10

11:20

12:00

12:10

!2:50

13:00

!3:40

 
 
ΔΕΥΤΕΡΑ      ΤΡΙΤΗ      ΤΕΤΑΡΤΗ      
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝ. ΠΕ 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 5 6 7
ΠΕΡΔΙΚΑΚΗ ΣΟΦ. 6 ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ
Α 5 Α 5
ΖΕΡΒΑΣ  ΦΩΤΙΟΣ 1 ΘΡΗ ΘΡΗ ΘΡΗ ΘΡΗ ΘΡΗ ΘΡΗ ΘΡΗ ΘΡΗ
Α 2 Γ 4 Γ 1 Γ 2 Γ 3 Α 2 Α 4 Α 5
ΚΩΝΣΤ/ΛΟΥ Φ. 1 ΘΡΗ ΘΡΗ ΘΡΗ ΘΡΗ
Β 2 Β 1 Β 4 Β 3
ΤΣΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ 2 ΙΣΤ ΑΡΧ ΑΡΧ ΙΣΤ ΙΣΤ ΑΡΧ ΑΡΧ ΙΣΤ ΑΡΧ ΑΡΧ
ΓΑΣ2 Α 1 Α 1 ΓΑΣ2 ΓΑΣ2 ΒΑΣ Α 1 ΓΑΣ2 ΒΑΣ ΒΑΣ
ΜΠΙΣΙΛΑ ΑΓΓΕΛ 2 ΛΟΓ ΙΣΤ ΕΚΘ ΕΚΘ ΙΣΤ ΙΣΤ ΕΚΘ ΙΣΤ ΙΣΤ ΛΟΓ ΙΣΤ ΕΚΘ
Β 2 ΓΑΣ1 Γ 3 Γ 3 Β 4 ΓΑΣ1 Γ 3 Β 3 Β 4 Β 2 ΓΑΣ1 Γ 3
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΑΜ 2 ΑΡΧ ΕΚΘ ΕΚΘ ΕΚΘ ΑΡΧ ΛΟΓ ΙΣΤ ΑΡΧ ΙΣΤ ΕΚΘ ΕΚΘ ΙΣΤ
ΓΑΣ1 Β 4 Β 4 Γ 2 ΓΑΣ1 Β 4 Α 1 ΓΑΣ1 Α 1 Γ 2 Γ 2 Α 2
ΧΑΤΖΙΑΡΑ ΚΩΝ. 2 ΑΡΧ ΛΟΓ ΕΚΘ ΕΚΘ ΙΣΤ ΕΚΘ ΕΚΘ ΑΡΧ ΕΚΘ ΕΚΘ ΑΡΧ ΑΡΧ
Β 2 Α 2 Γ 4 Γ 4 Γ2 Ισ. Γ 4 Γ 4 Β 1 Α 2 Α 2 Β 2 Β 4
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛ. Ε. 2 ΑΡΧ ΑΡΧ ΑΡΧ ΑΡΧ ΑΡΧ ΑΡΧ ΑΡΧ ΑΡΧ ΑΡΧ ΑΡΧ ΑΡΧ ΛΟΓ
Α 4 Α 4 ΓΑΣ2 Α 5 ΓΑΣ2 Α 5 Α 5 Α 4 ΓΑΣ2 ΓΑΣ2 Α 5 Α 1
ΓΩΝΙΩΤΑΚΗ ΙΩΑΝ 2 ΛΟΓ ΕΚΘ ΙΣΤ ΙΣΤ ΙΣΤ ΙΣΤ ΙΣΤ ΕΚΘ ΛΟΓ ΙΣΤ ΕΚΘ ΕΚΘ ΙΣΤ
Β 3 Γ 1 Β 2 Γ1 Ισ. Α 5 Β 1 Α 4 Γ 1 Β 3 Α 4 Γ 1 Γ 1 Β 2
ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΚΗ 2 ΑΡΧ ΛΟΓ ΛΟΓ ΑΡΧ ΑΡΧ ΑΡΧ ΙΣΤ ΙΣΤ ΛΟΓ ΑΡΧ ΑΡΧ
Α 3 Α 5 Α 4 Α 3 Α 2 Α 3 Α 3 Α 3 Α 4 Α 3 Α 2
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ  Β. 2 ΦΙΛ ΦΙΛ ΑΡΧ ΙΣΤ ΦΙΛ ΦΙΛ ΕΚΘ ΕΚΘ ΦΙΛ ΦΙΛ ΛΟΓ ΦΙΛ
Β 1 Β 3 Β 3 Γ3 Ισ. Β 2 Β 1 Α 3 Α 3 Β 3 Β 2 Α 3 Β 4
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Π. 3 ΑΛΓ ΜΚ ΜΚ ΓΕΩ ΜΚ ΑΛΓ Μ Κ Μ Κ ΜΚ ΓΕΩ Μ Κ Μ Κ
Α 1 ΓΟΠ2 ΓΟΠ2 Α 1 ΓΟΠ2 Α 1 ΓΘ  ΓΘ  ΓΟΠ2 Α 1 ΓΘ  ΒΘ1
ΛΟΓΟΘΕΤΗ ΑΝΘΗ 3 ΑΛΓ ΜΚ ΑΛΓ ΓΕΩ ΜΑΘ ΜΚ ΑΛΓ ΑΛΓ ΓΕΩ ΜΚ ΜΚ Μ Κ ΓΕΩ
Β 1 ΓΟΠ1 Α 2 Β 1 Γ1Μα ΓΟΠ1 Β 1 Α 2 Α 2 ΓΟΠ1 ΓΟΠ1 ΒΘ2 Β 1
ΞΗΡΟΔΗΜΑ ΑΓΓ. 3 ΓΕΩ ΓΕΩ ΑΛΓ ΑΛΓ ΑΛΓ ΑΛΓ ΑΛΓ ΓΕΩ ΓΕΩ ΑΛΓ ΑΛΓ ΓΕΩ Μ Κ ΑΛΓ
Α 5 Β 3 Α 4 Β 3 Β 3 Α 4 Α 5 Β 4 Β 3 Β 4 Α 5 Α 5 ΒΘ3 Β 3
ΧΑΛΚΙΑ ΑNIA 3 ΓΕΩ ΑΛΓ ΑΛΓ ΓΕΩ
Β 2 Β 2 Β 2 Β 2
ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΣΤ. ΑΛΓ ΓΕΩ ΜΑΘ ΓΕΩ ΑΛΓ
Α 3 Α 3 Γ2Μα Α 3 Α 3
ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ  Κ. 4.1 ΦΥΣ ΦΥΣ ΦΥΣ ΧΗΜ ΦΥΣ ΦΥΣ ΦΥΣ ΦΚ ΦΥΣ ΦΥΣ ΦΥΣ ΧΗΜ ΦΚ
ΓΘ Υ ΓΘ  ΓΘ  Α 2 ΓΘ  ΓΘ Υ ΓΘ Υ ΒΘ1 ΓΘ Υ Β 1 ΓΘ  Α 1 ΒΘ1
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ  4.1 ΧΗΜ ΦΥΣ ΧΗΜ ΦΥΣ ΦΥΣ ΧΗΜ ΦΥΣ ΦΚ ΧΗΜ ΧΗΜ ΦΥΣ ΦΚ
ΓΘ  Β 4 Β 4 Α 2 Α 1 ΓΘ  Α 2 ΒΘ3 ΓΘ  ΓΘ  Β 4 ΒΘ3
ΠΑΠΠΑΣ ΧΡΗΣ. 4.1 ΧΗΜ ΧΗΜ ΦΥΣ ΧΗΜ ΧΗΜ ΦΥΣ ΦΚ ΦΥΣ ΦΥΣ ΧΗΜ ΦΚ ΦΥΣ
Β 3 Α 5 Α 5 Β 1 Α 5 Α 3 ΒΘ2 Α 4 Β 3 Α 3 ΒΘ2 Α 4
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛ. Β. 4.4 ΒΙΟ ΧΗΜ ΒΙΟ ΧΗΜ ΒΙΟ ΒΙΟ ΒΙΟ ΒΙΟ ΧΗΜ ΒΙΟ ΒΙΟ
Β 1 ΓΘ Υ ΓΘ Υ ΓΘ Υ ΓΘ Υ Β 3 Β 4 Β 2 ΓΘ Υ ΓΘ Υ ΓΘ Υ
ΚΑΤΣΙΛΕΡΟΥ Λ. 5 ΓΑΛ ΓΑΛ ΓΑΛ ΓΑΛ ΓΑΛ
Α 3 Β 2 Α 2 Β 1 Α 1
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛ. Θ. 6 ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ
Α 3 Γ 2 Γ 3 Β 1 Γ 2 Α 1 Γ 1 Β 1 Γ 4 Α 2 Α 1
ΚΑΤΑΒΟΥΤΑ Μ. 6 ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ ΑΓΓΛ
Β 4 Β 3 Α 4 Β 2
ΧΡΥΣΑΝΙΔΟΥ Θ. 7 ΓΕΡ ΓΕΡ ΓΕΡ ΓΕΡ ΓΕΡ
Α 4 Α 5 Β 4 Α 5 Α 4
ΜΟΥΡΑΤΙΔH  Δ. 9 ΑΟΘ Π Π Π Π ΑΟΘ ΑΟΘ ΑΟΘ ΑΟΘ ΑΟΘ ΑΟΘ Π Π ΑΟΘ Π Π
ΓΟΠ1 Α 2 Α 1 ΓΟΠ1 ΓΟΠ1 ΓΟΠ2 ΓΟΠ2 ΓΟΠ1 ΓΟΠ2 Α 2 ΓΟΠ2 Α 1
ΜΑΚΗ ΣΟΦΙΑ 11 ΓΥΜΝ ΓΥΜΝ ΓΥΜΝ ΓΥΜΝ ΓΥΜΝ ΓΥΜΝ ΓΥΜΝ ΓΥΜΝ ΓΥΜΝ ΓΥΜΝ ΓΥΜΝ ΓΥΜΝ
Β 1 Β 2 Γ 1 Γ 2 Β 3 Γ 3 Γ 1 Β 4 Β 1 Α 4 Γ 3 Γ 2
ΒΕΝΑΡΔΟΣ ΘΕΟΔ. 11 ΓΥΜΝ
Γ 4
ΦΑΚΙΤΣΑ  ΜΑΡΙΑ 13 Π Π ΚΟΙΝ ΚΟΙΝ Π Π ΚΟΙΝ ΚΟΙΝ ΚΟΙΝ Π Π ΚΟΙΝ ΚΟΙΝ ΚΟΙΝ
Α 3 ΓΑΣ2 ΓΑΣ1 Α 4 ΓΑΣ1 ΓΑΣ1 ΓΑΣ2 Α 4 ΓΑΣ1 ΓΑΣ2 ΓΑΣ1
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Θ. 14 ΒΙΟ ΒΙΟ ΒΙΟ ΒΙΟ ΒΙΟ ΒΙΟ ΒΙΟ ΒΙΟ ΒΙΟ ΒΙΟ
Α 4 Α 1 Α 2 Α 5 Α 2 Α 3 Α 1 Α 4 Α 3 Α 5
ΨΑΡΡΑ  ΧΡΥΣ. 19 ΠΛΗ ΠΛΗ ΠΛΗ ΠΛΗ ΠΛΗ ΠΛΗ ΠΛΗ ΠΛΗ ΠΛΗ
ΓΟΠ2 ΓΟΠ1 Β 2 ΓΟΠ2 ΓΟΠ1 Β 1 ΓΟΠ1 ΓΟΠ2 Β 3
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ Δ. 86 ΠΛΗ ΠΛΗ ΠΛΗ ΠΛΗ ΠΛΗ ΠΛΗ ΠΛΗ
Β 4 Α 3 Α 1 Α 4 Α 2 Α 1 Α 5
 
 
 

 

    ΠΕΜΠΤΗ      ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ    
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝ. ΠΕ 1 2 3 4 5 6 7   1 2 3 4 5 6 7
ΠΕΡΔΙΚΑΚΗ ΣΟΦ. 6 ΑΓΓΛ
Α 5
                           
ΖΕΡΒΑΣ  ΦΩΤΙΟΣ 1 ΘΡΗ
Α 1
      ΘΡΗ
Α 3
  ΘΡΗ
Α 4
  ΘΡΗ
Α 1
      ΘΡΗ
Α 3
ΘΡΗ
Α 5
 
ΚΩΝΣΤ/ΛΟΥ Φ. 1                     ΘΡΗ
Β 2
ΘΡΗ
Β 4
  ΘΡΗ
Β 1
ΘΡΗ
Β 3
ΤΣΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ 2 ΙΣΤ
ΓΑΣ2
ΑΡΧ
Α 1
            ΙΣΤ
ΓΑΣ2
        ΑΡΧ
Α 1
 
ΜΠΙΣΙΛΑ ΑΓΓΕΛ 2   ΙΣΤ
Β 3
ΙΣΤ
ΓΑΣ1
  ΕΚΘ
Γ 3
ΕΚΘ
Β 2
ΕΚΘ
Β 2
    ΙΣΤ
ΓΑΣ1
ΙΣΤ
ΓΑΣ1
  ΕΚΘ
Γ 3
   
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΑΜ 2 ΑΡΧ
ΓΑΣ1
    ΕΚΘ
Γ 2
  ΕΚΘ
Γ 2
ΛΟΓ
Β 4
  ΑΡΧ
ΓΑΣ1
ΙΣΤ
Α 2
  ΑΡΧ
ΓΑΣ1
ΕΚΘ
Γ 2
   
ΧΑΤΖΙΑΡΑ ΚΩΝ. 2       ΛΑΤ
ΒΑΣ
ΕΚΘ
Γ 4
ΕΚΘ
Γ 4
ΙΣΤ
Γ2 Ισ.
  ΛΟΓ
Α 2
ΑΡΧ
Β 4
ΑΡΧ
Β 1
  ΛΑΤ
ΒΑΣ
   
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛ. Ε. 2   ΑΡΧ
ΓΑΣ2
    ΑΡΧ
Α 4
ΑΡΧ
Α 5
ΛΟΓ
Α 1
  ΑΡΧ
Α 4
ΑΡΧ
ΓΑΣ2
  ΕΚΘ
Α 1
ΕΚΘ
Α 1
   
ΓΩΝΙΩΤΑΚΗ ΙΩΑΝ 2       ΕΚΘ
Γ 1
ΕΚΘ
Γ 1
ΙΣΤ
Β 1
ΙΣΤ
Γ1 Ισ.
  ΕΚΘ
Β 3
ΕΚΘ
Β 3
ΙΣΤ
Α 5
       
ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΚΗ 2   ΕΚΘ
Α 5
ΕΚΘ
Α 5
ΑΡΧ
Α 2
ΑΡΧ
Α 2
        ΑΡΧ
Α 3
ΑΡΧ
Α 2
  ΕΚΘ
Α 4
ΕΚΘ
Α 4
ΛΟΓ
Α 5
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ  Β. 2   ΛΟΓ
Β 1
ΦΙΛ
Β 4
    ΑΡΧ
Β 3
ΙΣΤ
Γ3 Ισ.
  ΕΚΘ
Β 1
ΕΚΘ
Β 1
ΛΟΓ
Α 3
ΛΟΓ
Β 1
     
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Π. 3 ΜΚ
ΓΟΠ2
  Μ Κ
ΓΘ 
ΜΚ
ΒΘ1
ΑΛΓ
Α 1
      ΜΚ
ΓΟΠ2
Μ Κ
ΓΘ 
  Μ Κ
ΓΘ 
ΜΚ
ΒΘ1
   
ΛΟΓΟΘΕΤΗ ΑΝΘΗ 3   ΜΚ
ΓΟΠ1
ΜΚ
ΓΟΠ1
ΜΚ
ΒΘ2
  ΓΕΩ
Α 2
ΜΑΘ
Γ1Μα
          ΜΚ
ΒΘ2
ΑΛΓ
Α 2
ΑΛΓ
Β 1
ΞΗΡΟΔΗΜΑ ΑΓΓ. 3   ΓΕΩ
Β 4
ΓΕΩ
Α 4
ΜΚ
ΒΘ3
  ΑΛΓ
Β 4
ΑΛΓ
Α 5
        ΓΕΩ
Α 4
ΜΚ
ΒΘ3
ΑΛΓ
Β 4
ΑΛΓ
Α 4
ΧΑΛΚΙΑ ΑNIA 3                 ΑΛΓ
Β 2
           
ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΣΤ. 3           ΑΛΓ
Α 3
ΜΑΘ
Γ2Μα
               
ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ  Κ. 4.1 ΦΥΣ
ΓΘ Υ
ΦΥΣ
ΓΘ 
ΦΥΣ
Β 1
      ΧΗΜ
Α 2
  ΦΥΣ
ΓΘ 
ΧΗΜ
Α 1
ΦΥΣ
ΓΘ Υ
       
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ  4.1 ΧΗΜ
ΓΘ 
ΦΥΣ
Β 2
ΦΥΣ
Α 1
  ΧΗΜ
Β 2
      ΧΗΜ
Β 4
ΧΗΜ
Β 2
ΧΗΜ
ΓΘ 
ΦΥΣ
Β 2
     
ΠΑΠΠΑΣ ΧΡΗΣ. 4.1 ΧΗΜ
Β 1
ΦΥΣ
Α 3
ΧΗΜ
Β 3
ΧΗΜ
Α 4
        ΧΗΜ
Α 3
ΦΥΣ
Α 5
ΧΗΜ
Α 4
ΦΥΣ
Β 3
     
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛ. Β. 4.4 ΒΙΟ
Β 2
ΧΗΜ
ΓΘ Υ
ΒΙΟ
ΓΘ Υ
  ΒΙΟ
Β 4
  ΒΙΟ
Β 1
  ΒΙΟ
ΓΘ Υ
ΧΗΜ
ΓΘ Υ
ΒΙΟ
Β 3
ΧΗΜ
ΓΘ Υ
     
ΚΑΤΣΙΛΕΡΟΥ Λ. 5 ΓΑΛ
Β 3
ΓΑΛ
Α 2
ΓΑΛ
Α 3
ΓΑΛ
Α 1
                     
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛ. Θ. 6 ΑΓΓΛ
Α 2
    ΑΓΓΛ
Γ 3
  ΑΓΓΛ
Γ 1
ΑΓΓΛ
Α 3
      ΑΓΓΛ
Α 1
  ΑΓΓΛ
Γ 4
ΑΓΓΛ
Α 3
ΑΓΓΛ
Α 2
ΚΑΤΑΒΟΥΤΑ Μ. 6 ΑΓΓΛ
Β 4
ΑΓΓΛ
Α 4
ΑΓΓΛ
Β 2
  ΑΓΓΛ
Β 3
ΑΓΓΛ
Α 4
                 
ΧΡΥΣΑΝΙΔΟΥ Θ. 7                              
ΜΟΥΡΑΤΙΔH  Δ. 9                 ΑΟΘ
ΓΟΠ1
ΑΟΘ
ΓΟΠ1
ΑΟΘ
ΓΟΠ2
ΑΟΘ
ΓΟΠ2
     
ΜΑΚΗ ΣΟΦΙΑ 11 ΓΥΜΝ
Α 4
    ΓΥΜΝ
Α 3
ΓΥΜΝ
Γ 2
ΓΥΜΝ
Γ 3
ΓΥΜΝ
Β 3
        ΓΥΜΝ
Α 3
ΓΥΜΝ
Γ 1
ΓΥΜΝ
Β 2
ΓΥΜΝ
Β 4
ΒΕΝΑΡΔΟΣ ΘΕΟΔ. 11     ΓΥΜΝ
Α 2
ΓΥΜΝ
Γ 4
ΓΥΜΝ
Α 5
ΓΥΜΝ
Α 1
          ΓΥΜΝ
Α 2
ΓΥΜΝ
Α 5
ΓΥΜΝ
Γ 4
ΓΥΜΝ
Α 1
ΦΑΚΙΤΣΑ  ΜΑΡΙΑ 13 Π Π
Α 3
ΚΟΙΝ
ΓΑΣ1
ΚΟΙΝ
ΓΑΣ2
Π Π
Α 5
        Π Π
Α 5
  ΚΟΙΝ
ΓΑΣ2
ΚΟΙΝ
ΓΑΣ2
     
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Θ. 14                              
ΨΑΡΡΑ  ΧΡΥΣ. 19 ΠΛΗ
ΓΟΠ1
ΠΛΗ
ΓΟΠ2
ΠΛΗ
ΓΟΠ2
  ΠΛΗ
Β 1
      ΠΛΗ
ΓΟΠ2
ΠΛΗ
ΓΟΠ1
ΠΛΗ
ΓΟΠ1
  ΠΛΗ
Β 3
ΠΛΗ
Β 2
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ Δ. 86                   ΠΛΗ
Α 4
ΠΛΗ
Β 4
ΠΛΗ
Α 5
ΠΛΗ
Α 2
  ΠΛΗ
Α 3

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

 


 

 

Διαβίβαση Υπουργικών Αποφάσεων.                        

Σας διαβιβάζουμε τις κάτωθι Υπουργικές Αποφάσεις:
1. την με αριθμ. Φ.253/99129/Α5/2020 (Β’ 3209) Υ.Α. με την οποία τροποποιείται η υπουργική απόφαση κατάταξης των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία και α) εντάσσεται το Τμήμα Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος και στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών και β) εντάσσονται οι Σχολές Πυροσβεστικής Ακαδημίας και οι Σχολές Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής.
2. την με αριθμ. Φ.253/99154/Α5/2020 (Β’ 3237) Υ.Α. με την οποία τροποποιείται η υπουργική απόφαση ορισμού των Σχολών και των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων για τα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικά μαθήματα και προστίθεται το Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στα Τμήματα για την εισαγωγή στα οποία απαιτείται υποχρεωτικά η εξέταση σε ένα από τα ειδικά μαθήματα ξένων γλωσσών: Αγγλικά ή Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ιταλικά.
3. την με αριθμ. Φ.251/112720/Α5/2020 (Β’ 3821) Υ.Α. με την οποία τροποποιείται η υπουργική απόφαση πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με το νέο σύστημα και συγκεκριμένα προστίθεται νέο ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ - ΤΜΗΜΑ Α΄ ----- Ταχ. Δ/νση: Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 37 Μαρούσι, 12 - 10 - 2020 Τ.Κ. – Πόλη: 151 80 ΜΑΡΟΥΣΙ Αρ.Πρωτ. Βαθμός Προτερ. Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr Φ.251/ 137862 /Α5 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Πληρ: Ντούτσου Κ. - Τσακαλάκη Ρ. Τηλ: 210-3442684 - 210-3442689 Fax: 210-3442098 ΠΡΟΣ: 1) Περιφερειακούς Δ/ντες Εκπαίδευσης 2) Διευθυντές Δ/νσεων Δ.Ε. 3) Διευθυντές ΓΕΛ (δια των Δ/νσεων Δ.Ε.) 4) ΚΕΣΥ (δια των Δ/νσεων Δ.Ε.) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ----- 2 εδάφιο στην παρ. 1 του άρθρου 3 με το οποίο ορίζεται ο τρόπος υπολογισμού του συνολικού αριθμού μορίων υποψηφίων πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 (πανελλαδικές εξετάσεις 2021), με βάση τους βαθμούς των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων και τους αντίστοιχους συντελεστές βαρύτητας που προβλέπονται για κάθε Επιστημονικό Πεδίο.
Σας γνωρίζουμε ότι οι ανωτέρω υπουργικές αποφάσεις θα ισχύσουν για τις πανελλαδικές εξετάσεις του τρέχοντος σχολικού έτους 2020-2021.


 

Τις αλλαγές για το νέο Λύκειο μπορείτε να τις βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

 https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2018/lykeio.pdf

 


 

Έκδοση Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ)

Όσοι μαθητές ενδιαφέρονται, μπορούν να κλείσουν ραντεβού για την έκδοση του ΑΔΥΜ, προσκομίζοντας το αντίστοιχο έγγραφο στον Υγειονομικό Σταθμό Άνω Λιοσίων του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Διεύθυνση: Φυλής 167, Άνω Λιόσια 13342

Τηλέφωνο: 210 2471244 

 


 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης του eTwinning υποστηρίζει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και αυτή τη σχολική χρονιά με τις δράσεις της.

 

Σήμερα προσφέρουμε ένα σεμινάριο που απευθύνεται στους γονείς, ιδιαίτερα των μικρών μαθητών, για να είναι σε θέση να βοηθήσουν τα παιδιά τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

 

Περιλαμβάνει:

 

  •  Χρήσιμες συμβουλές για την ψυχολογική υποστήριξη των παιδιών τους.

 

  •  Οδηγίες χρήσης της πλατφόρμας σύγχρονης εκπαίδευσης που προτείνει το ΥΠΑΙΘ, τη WebEx.

 

  •  Οδηγίες χρήσης των ασύγχρονων πλατφορμών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που προτείνει το ΥΠΑΙΘ, τις «e-class» και «e-me».

 

  •  Περιγραφή του εθνικού αποθετηρίου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού «Φωτόδενδρο».

 

  •  Τις υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

 

  •  Οδηγίες χρήσης για άλλες πλατφόρμες σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που χρησιμοποιούν κάποια σχολεία.

 

Το σεμινάριο είναι διαθέσιμο για όλους, χωρίς κωδικούς. Μπορείτε να το δείτε από εδώ

 

https://seminars.etwinning.gr/course/view.php?id=4242

 

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε όλους τους γονείς, που θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά τους, σε περίπτωση που στο σχολείο τους ή στο τμήμα τους υπάρχει πρόβλημα και θα χρειαστεί η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

 

Για την Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης του eTwinning

 

Νίκος Τζιμόπουλος


 


 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Προς Γονείς και Κηδεμόνες

Μετά την πάροδο μιας εβδομάδας λειτουργίας του σχολείου κρίναμε ότι θα πρέπει να διευκρινίσουμε κάποια σημαντικά θέματα έτσι ώστε να έχουμε μια ειλικρινή και δημιουργική συνεργασία με στόχο την πρόοδο των μαθητών μας και δικών σας παιδιών.

Συγκεκριμένα οι μαθητές μας ανταποκρίθηκαν συνολικά και είναι συνεπείς στην προσέλευση τους μέχρι τις 8.15 που είναι η ώρα έναρξης των μαθημάτων όπου τους γίνεται θερμομέτρηση για προληπτικούς λόγους αλλά θα πρέπει να εισέρχονται στο προαύλιο με την άφιξή τους στο σχολείο και να συγκεντρώνονται ανά τάξη στα σημεία του προαυλίου που τους έχει ορίσει η Διεύθυνση και ο Σύλλογος διδασκόντων από την πρώτη ημέρα και να μη στέκονται στο πεζοδρόμιο έναντι του σχολείου.

Κατά την ολιγόλεπτη παραμονή τους στο προαύλιο τηρούν τις μεταξύ τους αποστάσεις και μόλις χτυπήσει το κουδούνι ανεβαίνουν στις τάξεις τηρώντας τις αποστάσεις και φορώντας τη μάσκα τους ( 113701/ΓΔ4/02.09.2020) .

Οι αίθουσες παραμένουν κλειστές στα διαλείμματα και απολυμαίνονται από το προσωπικό καθαριότητας του σχολείου ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολικού ωραρίου.

Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα (132328/Γ2/7-12-06 Υ.Α) ενώ στην εξαιρετική περίπτωση που κάποιος μαθητής έχει στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο είναι υποχρεωμένος σε όλη τη διάρκεια της παραμονής του εντός του σχολικού χώρου να το έχει κλειστό και στην τσάντα του.

Οι μαθητές απαγορεύεται να καπνίζουν σε όλους τους χώρους του σχολείου προκειμένου να προστατευθεί η υγεία τους

Σε περίπτωση απουσίας των μαθητών για λόγους ασθένειας ή και ανυπαιτίου κωλύματος (φυσικά φαινόμενα, δυσκολία στη μετακίνηση) καλό είναι να ενημερώνεται άμεσα η Διεύθυνση και το διδακτικό προσωπικό

Οι μαθητές οφείλουν να υπακούουν στις υποδείξεις των εφημερευόντων στο προαύλιο κα των καθηγητών τους στην τάξη

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος στο εργαστήριο πληροφορικής οι μαθητές θα πρεπει να έχουν αντισηπτικά μαντηλάκια για να απολυμαίνουν το πληκτρολόγιο και το ποντίκι που χρησιμοποιούν .

Σεβόμενοι την προσωπικότητα και τις απόψεις των μαθητών και μαθητριών στο βαθμό που δεν αντιβαίνει στη σύννομη λειτουργία του σχολείου ευελπιστούμε για τη δική σας συνεργασία και εμπιστοσύνη για να δημιουργήσουμε το κατάλληλο κλίμα στο σχολείο μας για την καλύτερη δυνατή επίτευξη των στόχων μας που είναι η επιτυχία των παιδιών σας .

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος διδασκόντων

 

 


 

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ – ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και την αναγκαιότητα συνεργασίας των γονέων με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα παρακάτω θέματα:

ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών, ακολουθούν κατ’ εξαίρεση εγγραφές τον Σεπτέμβριο και μέχρι την έναρξη των μαθημάτων: α) για τους μαθητές/τριες που παραπέμφθηκαν στην εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου, όπου αυτή προβλέπεται, β) για τους μαθητές που αδυνατούσαν να εγγραφούν για λόγους ανωτέρας βίας (λ.χ. σοβαρούς οικογενειακούς λόγους ή για λόγους υγείας), κατόπιν συνεννόησης με τη Διεύθυνση του σχολείου.

ΤΡΟΠΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Κάθε κηδεμόνας μαθητή πρέπει να προσέλθει στη Διεύθυνση του σχολείου μέχρι την παραμονή της έναρξης των μαθημάτων του σχολικού έτους και να δηλώσει ενυπογράφως ότι είναι νόμιμος κηδεμόνας του μαθητή ή της μαθήτριας.

Ο κηδεμόνας του μαθητή για την εγγραφή υποβάλλει ηλεκτρονικά αίτηση εγγραφής – δήλωση προτίμησης και προσέρχεται εμπρόθεσμα στη Διεύθυνση για να καταθέσει τα δικαιολογητικά εγγραφής.

Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ηλεκτρονικών δηλώσεων προτίμησης και την επεξεργασία τους, οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται μέσω του ηλεκτρονικού πληροφοριακού συστήματος και καλούνται να προσέλθουν στο σχολείο όπου έχουν κατανεμηθεί, προκειμένου να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους καταθέτοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Άνω Λιόσια, 14/09/2020

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΕΡ/ΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ Δ. Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

2o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ

Πίνδου και Αλιάκμονος

13341 Άνω Λιόσια

Πληροφορίες: Περδικάκη Σοφία

Τηλ. 210-2474699, 210-2473713

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΩΝ

Οι μετεγγραφές των μαθητών σε σχολείο ίδιου τύπου πραγματοποιούνται από την έναρξη του διδακτικού έτους έως και τη λήξη του Α΄ τετραμήνου.

Οι μετεγγραφές μαθητών γενικού λυκείου σε επαγγελματικό λύκειο και αντίστροφα πραγματοποιούνται ως εξής: α΄) για την Α΄ τάξη από την αρχή του έτους μέχρι τη λήξη του Α΄ τετραμήνου, β΄) για την Β΄ και Γ΄ τάξη από την αρχή του διδακτικού έτους μέχρι την 30ή Σεπτεμβρίου.

ΦΟΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

Καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται, α΄) απουσίες έως είκοσι τεσσάρων (24) ημερών για όλο το διδακτικό έτος για τους μαθητές που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις (νεφρική ανεπάρκεια, θεραπεία αποδοχής μοσχεύματος, νεοπλασίες, σακχαρώδη διαβήτη, μεσογειακή ή δρεπανοκυτταρική αναιμία) β΄) απουσίες μαθητών έως είκοσι (20) ημερών που οφείλονται σε σοβαρά και επείγοντα περιστατικά και απαιτούν μεγάλο χρονικό διάστημα ανάρρωσης, χειρουργική επέμβαση, νοσηλεία σε Νοσοκομείο.

Σε κάθε μία από τις ανωτέρω περιπτώσεις οι κηδεμόνες θα πρέπει να ενημερώσουν τη Διεύθυνση του σχολείου και να προσκομίσουν πρόσφατη σχετική ιατρική γνωμάτευση ή εξιτήριο από δημόσιο νοσοκομείο.

ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Όπως δυσλεξία, μόνιμη ή προσωρινή σωματική βλάβη κλπ. έχουν δυνατότητα αντικατάστασης της γραπτής από προφορική εξέταση κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Οι σχετικές αιτήσεις και οι ειδικές γνωματεύσεις υποβάλλονται στη Διεύθυνση του σχολείου το αργότερο μέχρι την 31η Ιανουαρίου εκάστου έτους.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ

1. Η φοίτηση χαρακτηρίζεται ως επαρκής ή ανεπαρκής με βάση το γενικό σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

2. Δεδομένης της υποχρέωσης των κηδεμόνων να ενημερώνουν το σχολείο για τους λόγους της απουσίας των μαθητών, κατά το χαρακτηρισμό φοίτησης οι απουσίες δεν διακρίνονται σε δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες.

3. Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητών εφόσον το σύνολο των απουσιών τους δεν υπερβαίνει τις εκατόν δεκατέσσερις (114).

4. Ανεπαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητή που σημείωσε πάνω από εκατόν δεκατέσσερις (114) απουσίες. Οι μαθητές των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται ανεπαρκής είναι υποχρεωμένοι να επαναλάβουν τη φοίτησή τους στην ίδια τάξη.

Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών ευθύνονται εξ ολοκλήρου οι κηδεμόνες τους. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή που απουσίασε από το σχολείο οφείλει να γνωστοποιεί στο σχολείο τους λόγους απουσίας άμεσα με έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που έχει δηλώσει

στο σχολείο κατά την εγγραφή του μαθητή σε αυτό. Η γνωστοποίηση του λόγου των απουσιών συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά μόνο την περίπτωση που προβλέπεται ο μη υπολογισμός τους κατά την έκδοση των αποτελεσμάτων φοίτησης.

Όταν πραγματοποιούνται απουσίες σε ώρες του ημερήσιου προγράμματος (συμπεριλαμβανομένης της πρώτης ή τελευταίας ώρας), μεμονωμένες ή συνεχείς, χωρίς την άδεια της Διεύθυνσης του σχολείου, αναζητούνται οι λόγοι και πραγματοποιούνται οι ενέργειες παιδαγωγικού χαρακτήρα που, ενδεχομένως, κρίνονται απαραίτητες.

ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Οι μαθητές πρέπει να σέβονται τους διαφορετικούς ρόλους και να αναγνωρίζουν την ανάγκη τήρησης των κανόνων. Η έμπρακτη συμμόρφωση των μαθητών προς τους κανόνες που διέπουν τη σχολική ζωή αποτελεί υποχρέωσή τους και κάθε παρέκκλιση αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου.

Οι μαθητές πρέπει να προσέρχονται 5-10 λεπτά πριν την έναρξη των μαθημάτων φορώντας μάσκα.

Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου. Δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου εντός του σχολικού χώρου. Στην εξαιρετική περίπτωση που ο μαθητής έχει στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο υποχρεούται, καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του εντός του σχολικού χώρου να το έχει εκτός λειτουργίας και να το παραδίδει στη Διεύθυνση του σχολείου.

Δεν επιτρέπεται στους μαθητές να καπνίζουν στο χώρο του σχολείου.

Οι μαθητές πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα στην πρωινή συγκέντρωση. Για την ασφάλειά τους δεν επιτρέπεται η έξοδος από το σχολείο όσο αυτό βρίσκεται σε λειτουργία. Επειδή δεν προβλέπεται επιλογή παρακολούθησης μαθημάτων, δεν επιτρέπεται να βρίσκονται μαθητές σε ώρα μαθήματος έξω από την αίθουσα, χωρίς την άδεια του διδάσκοντος καθηγητή. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να πηγαίνουν στο δυτικό προαύλιο ούτε να κατεβαίνουν στο υπόγειο. Είναι αυτονόητο ότι κανείς εξωσχολικός δεν επιτρέπεται να βρίσκεται στο χώρο του σχολείου, ενώ οι μαθητές δεν επιτρέπεται να καλούν εξωσχολικούς ούτε έξω από το προαύλιο και να συνομιλούν μαζί τους.

Οι μαθητές οφείλουν να διατηρούν καθαρά τα σχολικά εγχειρίδια, τα οποία θα επιστραφούν με τη λήξη του σχολικού έτους και θα διανεμηθούν στους μαθητές που θα τους διαδεχτούν. Εξαιρούνται μόνο τα σχολικά εγχειρίδια που προορίζονται για χρήση μεγαλύτερη του ενός έτους.

Παιδαγωγικά Μέτρα

Α΄) προφορική παρατήρηση, Β΄) επίπληξη, Γ΄) αποβολή από τα μαθήματα μίας (1) ημέρας, Δ΄) αποβολή από τα μαθήματα δύο (2) ημερών, Ε΄) αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Οι μαθητές που αποβάλλονται παραμένουν τις ημέρες της αποβολής στο σχολείο, οι ώρες απουσίας τους από την τάξη καταχωρίζονται και απασχολούνται με ευθύνη της Διεύθυνσης του σχολείου.

Εάν μαθητής παρακωλύει τη διεξαγωγή μαθήματος, είναι δυνατόν να του επιβληθεί προφορική παρατήρηση και να απομακρυνθεί από την αίθουσα διδασκαλίας, λαμβάνοντας απουσία. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων

ωριαίων απομακρύνσεων και πάντως μετά από τρεις απομακρύνσεις από τον ίδιο διδάσκοντα/διδάσκουσα ή πέντε συνολικά, το Συμβούλιο του Τμήματος εξετάζει τους ενδεχόμενους χειρισμούς.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος των Καθηγητών

 


 

Μέτρα προφύλαξης από τον ιό SARS-Cov-2 που προκαλεί τη νόσο COVID-19

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε!

Προστατέψτε το παιδί σας, την οικογένειά σας και το σχολείο

 Ενθαρρύνετε τα παιδιά να παίρνουν μέτρα προφύλαξης από τον ιό (SARSCoV-2) που προκαλεί τη νόσο COVID-19 και να εφαρμόζουν τους κανόνες υγιεινής:

- Να φορούν προστατευτική μάσκα σε εσωτερικούς χώρους καθώς και σε εξωτερικούς όταν υπάρχει συνωστισμός. Συζητήστε μαζί τους τον τρόπο της σωστής χρήσης μάσκας. Επιμείνετε ότι η μάσκα είναι αυστηρά προσωπικό αντικείμενο.

- Να αποφεύγουν την κοντινή επαφή με άτομα που δεν ανήκουν στο οικογενειακό σας περιβάλλον τηρώντας τη μέγιστη δυνατή απόσταση από φίλους, γνωστούς και άγνωστους.

Να πλένουν συχνά τα χέρια τους με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, ειδικά με την επιστροφή στο σπίτι, πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας.

- Να κρατούν με ευλάβεια αποστάσεις από τους ηλικιωμένους και τα ευάλωτα άτομα της οικογένειας-πρέπει να τους προστατέψουμε!

- Να αποφεύγουν τη στενή επαφή με άτομα που παρουσιάζουν συμπτώματα του ιού.

- Να βήχουν και να φτερνίζονται στον αγκώνα τους ή σε ένα χαρτομάντιλο, το οποίο θα πετούν αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.

 Κρατήστε τα παιδιά στο σπίτι αν νιώθουν άρρωστα, επικοινωνήστε άμεσα με γιατρό της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, κατά προτίμηση με γιατρό που παρακολουθεί συστηματικά τα παιδιά, και ενημερώστε το σχολείο.


Πώς θα πρέπει να μιλάω σε παιδιά και έφηβους για τον ιό (SARS-CoV-2) που προκαλεί τη νόσο COVID-19

Συμβουλές για γονείς και εκπαιδευτικούς

 Να παραμένετε ήρεμοι και καθησυχαστικοί απέναντι στα παιδιά, λειτουργώντας ως πρότυπο συμπεριφοράς για αυτά.

 Να ακούτε και να συζητάτε μαζί τους, ενθαρρύνοντάς τα να μοιραστούν μαζί σας τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, τόσο τα ευχάριστα όσο και τα δυσάρεστα.

 Ενημερώστε τα παιδιά σχετικά με τον ιό με ακριβή, σύντομο και ειλικρινή τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία και την αντιληπτική τους ικανότητα. Η απόκρυψη της αλήθειας και των γεγονότων μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση και αβεβαιότητα στα παιδιά.

 Ενθαρρύνετε τα μεγαλύτερα παιδιά και τους εφήβους στην αναζήτηση από τους ίδιους αξιόπιστων πηγών ειδήσεων και πληροφοριών σχετικά με τον ιό, και συζητήστε μαζί τους για τις ειδήσεις και τις πληροφορίες αυτές, βοηθώντας τους να αναπτύξουν μια κριτική ματιά απέναντί τους. Όμως, αποθαρρύνετε την υπερβολική έκθεση στις πληροφορίες αυτές, καθώς αυτή μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του άγχους και του φόβου τους.

 Δημιουργήστε ένα ασφαλές περιβάλλον υπενθυμίζοντάς τους συνεχώς τα μέτρα προφύλαξης από τον COVID-19 και διαβεβαιώνοντάς τους ότι λαμβάνονται όλα τα δυνατά μέτρα για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας από την επιστημονική κοινότητα και την πολιτεία. ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑΣ, Σεπτέμβριος 2020

 Να αποφεύγετε την απόδοση ευθυνών και την αρνητική κριτική απέναντι σε ένα άτομο που νόσησε και να εξηγήσετε στα παιδιά για ποιους λόγους δεν ευθύνεται το ίδιο το άτομο, καταπολεμώντας έτσι την εμφάνιση φαινομένων στιγματισμού και σχολικού εκφοβισμού.

 Ενθαρρύνετε τη συχνή συμμετοχή των παιδιών και των εφήβων σε δραστηριότητες που τους αποφορτίζουν και τους χαλαρώνουν


Φοράω τη μάσκα για να προστατεύσω εσένα

Φοράς τη μάσκα για να προστατεύσεις εμένα

Φοράμε τη μάσκα για να προστατευτούμε και οι δύο

Γιατί οι άνθρωποι φορούνε μάσκες ;

• ΓΙΑΤΙ ο νέος κορωνοϊός ή αλλιώς SARS- CoV-2 μπορεί να προκαλέσει λοίμωξη του αναπνευστικού ή άλλες σοβαρές εκδηλώσεις.

• ΓΙΑΤΙ η λοίμωξη αυτή μπορεί να μην προκαλέσει συμπτώματα ή τα συμπτώματα να είναι πολύ ήπια. Μερικοί όμως άνθρωποι, κυρίως αυτοί που είναι υψηλού κινδύνου (όπως είναι οι μεγάλης ηλικίας άνθρωποι) μπορεί να νοσήσουν πολύ σοβαρά, να χρειαστούν μακρόχρονη νοσηλεία στο νοσοκομείο ή να κινδυνεύσει και η ζωή τους.

• ΓΙΑΤΙ παρά το γεγονός ότι κυρίως νοσούν σοβαρά άτομα που έχουν και άλλα προβλήματα υγείας ή είναι μεγάλης ηλικίας, καμιά φορά μπορεί να αρρωστήσουν βαριά ακόμα και παιδιά ή νεαρά άτομα που δεν έχουν πρόβλημα υγείας.

• ΓΙΑΤΙ ακόμη και άτομα που δεν έχουν συμπτώματα μπορούν να μεταδώσουν τον ιό μέσω των σταγονιδίων που εκπέμπονται όταν μιλούν, φωνάζουν, τραγουδούν και ιδιαίτερα όταν φτερνίζονται ή βήχουν.

• ΓΙΑΤΙ η μετάδοση του ιού είναι πολύ εύκολη όταν η απόστασή μας είναι μικρότερη από το ενάμιση μέτρο.

Γιατί η μάσκα είναι ένα σημαντικό όπλο για να περιορίσουμε τη διασπορά του νέου κορωνοϊού;

 ΓΙΑΤΙ περιορίζει την έκθεση μας στα σταγονίδια που εκπέμπουν αυτοί που έχουν κολλήσει και «φιλοξενούν» τον ιό στον φάρυγγά τους. Έτσι μας προφυλάσσει από το να κολλήσουμε τον ιό.

 ΓΙΑΤΙ προστατεύει τους γύρω μας από εμάς που μπορεί να έχουμε κολλήσει αλλά δεν το ξέρουμε επειδή νιώθουμε καλά .

 ΓΙΑΤΙ η χρήση μάσκας από όλους μας θα αποτρέψει νέο μεγάλο κύμα πανδημίας και την ανάγκη για τη λήψη αυστηρών περιοριστικών μέτρων στην περιοχή όπου ζούμε.

ΓΙΑΤΙ η μάσκα, η διατήρηση της απόστασης και η υγιεινή των χεριών είναι το χρυσό τρίπτυχο για να συνεχίσουμε ήρεμα τη ζωή μας

Οδηγίες για τη σωστή χρήση της μάσκας

Α. Πώς φοράω τη μάσκα

Πριν εφαρμόσω τη μάσκα στο πρόσωπό μου:

• Πλένω προσεκτικά τα χέρια μου με νερό και σαπούνι για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα. Ξεπλένω με τρεχούμενο νερό, σκουπίζω τα χέρια με χειροπετσέτα μιας χρήσης, κλείνω με αυτήν την βρύση και την πετάω στον κάδο απορριμμάτων.

ή

• Τρίβω καλά τα χέρια με αλκοολούχο αντισηπτικό υγρό μέχρι αυτό να στεγνώσει. ΔΕΝ ξεχνώ κανένα σημείο των χεριών και επιμένω ανάμεσα στα δάκτυλα.

Με στεγνά και καθαρά χέρια αφαιρώ τη καθαρή μάσκα μου από το σακουλάκι που τη φυλάω, πιάνοντάς τη από το λαστιχάκι.

Φέρνω τη μάσκα προσεκτικά στο πρόσωπό μου ώστε η ανοιχτόχρωμη πλευρά (εσωτερική) να ακουμπήσει τη μύτη και το στόμα μου κρατώντας το λαστιχάκι ακόμη με το χέρι.

• Με το άλλο χέρι εφαρμόζω το ένα λάστιχο στο αυτί μου και με αργή και προσεκτική κίνηση περνάω το δεύτερο λάστιχο και στο άλλο αυτί.

• Όταν τοποθετήσω και τα δύο λαστιχάκια στα αυτιά μου, φέρνω τα δάκτυλά μου στις δύο πλευρές της μύτης, πιέζω το έλασμα που έχει η μάσκα, ώστε να αγκαλιάσει τη μύτη μου και συνεχίζω την απαλή κίνηση προς και πάνω στα ζυγωματικά μου.

• Τραβώ με ήπιες κινήσεις τη μάσκα από την κάτω πλευρά ώστε να ξεδιπλώσει και να αγκαλιάσει το πηγούνι μου.

• Ελέγχω ότι η μάσκα έχει εφαρμόσει καλά στο πρόσωπό μου και την νιώθω άνετα. Δοκιμάζω να μιλήσω για να καταλάβω ότι όταν χρειαστεί να το κάνω, αυτή δεν θα πέσει από τη μύτη μου.

• Θυμάμαι πάντα ότι, εάν η μάσκα δεν εφαρμόζει απόλυτα στο στόμα και τη μύτη μου και αφήνει κενά στο πρόσωπο μου, δεν προσφέρει καμία προστασία, αντιθέτως απλά με δυσκολεύει Tip!! Κάντε εφαρμογή μπροστά στον καθρέπτη τις πρώτες φορές ώστε να είστε σίγουροι για τις κινήσεις όταν δεν θα έχετε αυτήν την δυνατότητα

Β. Πώς χειρίζομαι τη μάσκα τα πρέπει ..

Φορώ μάσκα σε εσωτερικούς χώρους και σε εξωτερικούς χώρους, όταν υπάρχει συνωστισμός.

• Έχω πάντα μαζί μου στο σχολείο τουλάχιστον δύο μάσκες (σε ξεχωριστά σακουλάκια η καθεμιά).

• Φορώ μάσκα που δεν είναι χαλαρή στο πρόσωπό μου.

• Χρησιμοποιώ πάντα καθαρή και χωρίς φθορές μάσκα.

• Φυλάω κάθε μάσκα χωριστά σε καθαρό σακουλάκι, πριν την φορέσω.

• Αφαιρώ τη μάσκα από το πρόσωπο πάντα τραβώντας ταυτόχρονα και τα δύο λαστιχάκια.

• Την τοποθετώ κρατώντας από το ένα λάστιχο μέσα σε σακουλάκι .

• Τρίβω τα χέρια μου με αντισηπτικό διάλυμα μετά την αφαίρεση της μάσκας.

Διαχειρίζομαι σωστά τη μάσκα που θέλω να αφαιρέσω για λίγο.

Αφαιρώ τη μάσκα όπως περιγράφηκε παραπάνω, την κρατώ από τα λαστιχάκια και τη διπλώνω με την εσωτερική πλευρά προς τα μέσα, την τοποθετώ στο σακουλάκι της.

Πλένω τις μάσκες που έχω χρησιμοποιήσει κάθε μέρα

Πλένω τη μάσκα καλά στο χέρι ή σε πλυντήριο, χρησιμοποιώ νερό σε υψηλή θερμοκρασία, τουλάχιστον 60οC βαθμούς, και όταν στεγνώσει τη σιδερώνω καλά και την τοποθετώ σε καθαρό σακουλάκι. Η μάσκα είναι το πιο προσωπικό μου αντικείμενο

Tip!! Χρησιμοποιείστε σακουλάκια μεγαλύτερων διαστάσεων από τη μάσκα για να διευκολύνονται οι κινήσεις σας. Τα σακουλάκια τροφίμων είναι μια εύκολη λύση

Β. Πως χειρίζομαι τη μάσκα

τα ΔΕΝ ..

Δεν αφαιρώ τη μάσκα μου όταν βρίσκομαι σε εσωτερικούς χώρους ή σε εξωτερικούς χώρους όταν η απόσταση είναι μικρότερη του ενάμιση μέτρου από άλλο άτομο.

Αυτές ακριβώς είναι οι καταστάσεις που χρειάζεται να προστατευθώ με τη μάσκα.

Δεν κατεβάζω τη μάσκα όταν θέλω να μιλήσω σε κάποιον.

Όταν μιλάω απελευθερώνονται σταγονίδια, αυτή τη διαδικασία θέλω να σταματήσω με τη χρήση της μάσκας

Δεν αγγίζω το μπροστινό μέρος της μάσκας.

Η μάσκα συγκρατεί σταγονίδια που φέρουν τον ιό, έτσι ο ιός μπορεί να περάσει στα χέρια μου και στη συνέχεια να αγγίξω και να μολύνω το πρόσωπό μου και άλλα αντικείμενα και επιφάνειες

Δεν αφήνω την μάσκα να πέσει από τη μύτη μου.

Εάν κατέβει η μάσκα και θέλω να τη διορθώσω, πιέζω ξανά το έλασμα και τραβώ σε καλύτερη θέση τα λαστιχάκια. Εφαρμόζω υγιεινή των χεριών αμέσως μετά από αυτήν την κίνηση

Δεν κατεβάζω τη μάσκα στο πηγούνι μου ούτε αφήνω έξω μύτη ή στόμα.

Με αυτόν τον τρόπο ακυρώνω την προστασία που δίνει η μάσκα, ενώ η εξωτερική πλευρά της μάσκας βρίσκεται πολύ κοντά στο στόμα μου και υγραίνεται. Επιπλέον όταν την ανεβάσω θα επιμολύνω τα χέρια μου και το πρόσωπό μου.

Δεν φορώ μάσκα που νιώθω υγρή.

Η υγρή μάσκα δυσκολεύει την αναπνοή και παύει να προσφέρει προστασία

Δεν φορώ μάσκα που είναι βρώμικη ή έχει φθορές (σχισίματα ή οπές).

Η βρώμικη μάσκα είναι περισσότερο επικίνδυνη παρά προστατευτική ενώ η φθαρμένη δεν προστατεύει και δίνει ψευδές αίσθημα ασφάλειας.

Δεν μοιράζομαι τη μάσκα μου με κανέναν άλλο ακόμη και εάν αυτός είναι το πιο κοντινό μου άτομο και δεν την αφήνω εκτεθειμένη στα αγγίγματα άλλων.

Η κοινή χρήση ή η ανταλλαγή μάσκας δεν επιτρέπεται. Αν γίνει, σημαίνει αυτόματα ότι μοιράζομαι τα μικρόβια που αυτή έχει συγκρατήσει

Δεν αφήνω τη μάσκα μου σε επιφάνειες (καρέκλες, θρανία, τραπεζάκια κλπ).

Η μάσκα επιμολύνεται και ταυτόχρονα μολύνει τις επιφάνειες

Δεν χρησιμοποιώ ποτέ το ίδιο σακουλάκι για διαφορετικές μάσκες, η κάθε μάσκα έχει το δικό της σακουλάκι.

Τα μικρόβια από τις βρώμικες μάσκες μολύνουν το σακουλάκι, επιβιώνουν μέσα σε αυτό για πολλές ώρες και θα μολύνουν και άλλη μάσκα ,εάν τοποθετηθεί εκεί.





 


 

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα 11 Μαρτίου 2020

 Αποφυγή των συναθροίσεων και του συγχρωτισμού οπουδήποτε (π.χ. καφετέριες,
κινηματογράφοι)
 Αποφυγή ομαδικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων
 Αποθάρρυνση συναντήσεων σε σπίτια φίλων, εστιατόρια ή εμπορικά κέντρα
 Ενθάρρυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (e-learning)
 Αποφυγή επαφής με άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες
 Συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα
 Κάλυψη του βήχα ή του φτερνίσματος με χαρτομάντιλο και απόρριψη στα
απορρίμματα. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, με το εσωτερικό του αγκώνα
 Αποφυγή αγγίγματος ματιών, μύτης και στόματος
 Αποφυγή στενής επαφής (χειραψίες, αγκαλιές και φιλιά)
 Αποφυγή επαφής με άτομα που έχουν συμπτώματα λοίμωξης
 Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων, παραμονή στο σπίτι και επικοινωνία με ιατρό
ή με τον ΕΟΔΥ.

 

Βιβλιογραφία
Centers for Disease Control and Prevention. Coronavirus Disease 2019 (COVID-19). Interim
Guidance for Administrators of US Institutions of Higher Education
ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΌΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΛΟΙΜΩΔΗ ΝΟ

Τηλ. 2105212000 www.eody.gov.gr

 

 

 

 

 


 

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΡΟΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΗ 

Στις 13-15 Δεκεμβρίου 2019, οι μαθητές Αναγνώστου Θεόδωρος, Καρονίδη Ευανθία, Κόκκαλη Ελένη και Σπορίδη Βασιλική, έλαβαν μέρος στην 4η Πανελλήνια Μαθητική Προσομοίωση των Επιτροπών του Ο.Η.Ε . για τα δικαιώματα του Ανθρώπου με τίτλο "Μαθητές σε ρόλο Διπλωμάτη".

Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την προστασία και προάσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου, καθώς καα η γνωριμία και εξοικίωσή τους με ζητήματα εφαρμογής των σχετικών διεθνών Συμβάσεων του Ο.Η.Ε.

Οι μαθητές μας μετέβησαν στη Θεσσαλονίκη όπου έγινε η εκδήλωση, οργανωμένη από τις καθηγήτριες Ιωάννα Γωνιωτάκη, Ελληνόπη Παπαδοπούλου και Θεοδώρα Παπαδοπούλου και διακρίθηκαν. 

Θερμά συνγχαρητήρια για την συμμετοχή τους και τη διάκριση που έφεραν στο σχολείο μας. Μας έκαναν πραγματικά υπερήφανους. Ευχαριστούμε θερμά τον δήμαρχο κ. Χρήστο Παππού και τον Δήμο Φυλής που στάθηκαν από την αρχή αρωγοί στην προσπάθεια μας και κάλυψαν τα έξοδα των μαθητών μας.

 

 

 

 


 

 

6η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

«Νοιώσε τη χαρά της άθλησης χωρίς το άγχος της νίκης και το φόβο της αποτυχίας: Αθλητισμός- Δικαίωμα για όλους».

Στα πλαίσια της 6ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, ο εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής κ. Κάββουρας Γιώργος οργάνωσε αθλητικές δράσεις στον προαύλιο χώρο και την αίθουσα του πινγκ πονγκ του σχολείου. Η συμμετοχή και η χαρά των μαθητών ήταν μεγάλη.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε αγώνες  μπασκετ, βόλεϋ, πινγκ- πονγκ και σκάκι.

 

 

 

 


ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΠΑΚΙΑ!!!

 

Όλο το σχολείο, συμμετέχει στη δράση για τη συλλογή πλαστικών καπακιών από συσκευασίες νερού, αναψυκτικού, γάλακτος, χυμού, κρασιού, λαδιού, απορρυπαντικών, προκειμένου να τα ανταλλάξουμε με ένα αναπηρικό αμαξίδιο.

Η συγκεκριμένη δράση μυεί τα παιδιά στην ανακύκλωση πλαστικού αλλά και στη συμμετοχή τους, σε φιλανθρωπικές πράξεις.


Αποτέλεσμα εικόνας για καπακια ανακυκλωση